2013 m. sausio 8 d., antradienis
Aš su vaikais, be galo mėgstame daryti eksperimentus, tai įdomu ne tik vaikams, bet ir man pačiai. Na ateityje, tai gal net jų moksluose pravers. Nors man chemija ir fizika, gūdus miškas :(( Bet gal dėl to, jog buvau mokoma kalti viską mintinai. Nepagalvokite jog nepatenkinta mokytojais, neeee, kap tik mokytojai buvo šaunūs ir kompetentingi, tik noro mokintis molekulių ir dėsnių pas mane noro nebuvo :(((

Bet niekada nėra vėlu.

Taigi pristatau cheminį eksperimentą:



"Pieno vaivorykštė", galima ir taip jį pavadinti.

Kaip jau galėjote matyti įraše, buvo labai gražu stebėti besimaišančius dažus piene. O šiam grožiui sukurti reikėjo:

  • lėkštės;
  • pieno;
  • indų ploviklio;
  • kosmetinių pagaliukų;
  • maistinių dažų.



  • Pieną pilame į lėkštę, jį rinkausi 3,5% riebumo. 
  • Tuomet lašiname į jį maistinius dažus. 
  • Kosmetinį pagaliuką suvilgome indų ploviklyje (naudojau "Sonett" jį galima rasti Rimi parduotuvėje, eco skyriuje).
  • Indų ploviklyje suvilgytu pagaliuku priliečiame pieno paviršių.
 Jei dažai ima patys skirstytis ir judėti, kaip galėjote pamatyti mano įraše, eksperimentas pavyko :))))

Viskas gana paprasta, jei atitaikysite indų ploviklį. Nes nevisi šiuolaikiniai, išmanieji veikia (su Amway ir Fairy indų plovikliais man šis eksperimentas nepavyko). Gal per stiprūs, o gal per super ekologiški. Na taip kaip esu tik pradedančioji eksperimentatorė negaliu dar jums į šį klausimą atsakyti.

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

kur gauti maistinius dazus?

Bett rašė...

O po to reikės geros indaplovės viską išplauti..

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį