2013 m. sausio 4 d., penktadienis
Aš už tai, jog vaikai žaistų, kurtų ar tiesiog lakstytų lauke. Juk tikrai dažnas vaikas mūsų šeimose neišgyvena vaikystės.
Ir visada esu už tai, jog reikia kuo daugiau būti su vaikais, ir jais žaisti. Bet ir man kartais pritrūksta jėgų, o dabar maniškės tiesiog ties išsekimo ribos, norisi ramybės, o mano vaikams tai reiškia jog jie gali daryti ką tik nori. Dažniausiai tai baigiasi "prilipimu" prie TV ir kartu su tėčiu žiūrėti visas iš eilės "balabuškes". Man tiesiog norisi rėkti ir bėgti iš namų, bet paskutinėmis dienomis darau kai ką protingesnio. Gal ir kitiems tai praves, bent jau tol kol atgausite jėgas po visų švenčių :))).
Taigi vaikams jungiu kompiuterį ir duodu žaisti. Jei kas pasibaisėjote, neskubėkite, nes žaidimai iš Disnėjaus :), vakar žaidėme visi trys štai šį, net man kai kada pagalvoti reikėjo.

Disnėjaus tinklapyje galite pasirinkti kokią norite šalį, nes Lietuvos sąraše nėra, daugelyje svetainių žaidimai ir užduotys skiriasi, taigi išbandykite kelias. Mes lankėmės USA, UK, Russia. Patiko!!!

USA svetainėje galima kurti filmukus patiems, tai lyg vaikų photoshopas ar pan.

Kai pajaučiate, jog ir kompiuteris ne į naudą, svetainėse gausu piešimo pavyzdžių kuriuos atsispausdinę galite duoti spalvinti vaikams, arba daryti atvirukus,  foto rėmelius.

O čia darbeliai visoms Princesėms apie visas princeses :))) Galima pasigaminti pilis ir pačių princesių 3D figūrėles.
 Reikės tik spausdintuvo popieriaus, žirklių, spalvinimo priemonių.

Tikiuosi pagelbėjau šiomis nuorodomis, juk visuomet reikia rinktis iš dviejų blogybių, mažesnę :))) Man tai padeda :) tikiuosi ateitį padės ir mano vaikams :)

0 komentarai (-ų):

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį