2013 m. rugsėjo 22 d., sekmadienis
Laikas apsilenkti knygas ir pratybų sąsiuvinius.
Na nemanykite, jog mes veltėdžiai, kurie tik dabar prisiruošė jas apsilenkti :).
Tie kurie leidžiate vaikus į mokyklą, aplankalų problemą žinote, jie labai greitai plyšta. Tad greičiausiai esate pasipiktinę, įmonėmis kurios gamina juos.
Pradžioje galvojau jog mes įsigijome brokuotą pakuotę, ar mano vaikas visai neatsakingai elgiasi su knygomis.....
Bet kad NE. Jie plyšta visiems.
Bandžiau pirkti kitos įmonės aplankalus, tai man pačiai bandant aplenkti knygas jie jau plyšo.
Ar čia visada taip, metai iš metų??? Ar čia tik šiemet tokios problemos??? Gėda, tikrai gėda...... UAB "Bengidis" ir dar kitai įm., kurios aplankalai, į maišelį su oro balionais, buvo supakuoti.
Gal jau geriau su kokiais laikraščiais apsilenkti ar tapetais, tai bent jau trins vaikai, plėšys, bet žinosite jog, tai nieko nekainavo.

Na bet žiūrim, ką turime:
  • turim knygų ir pratybų sąs. minkštais viršeliais;
  • suplėšytų arba plyštančių aplankalų;
  • mano atveju, pirmoką Emilį :), kuriam daug kas plyšta ir šiaip krenta iš rankų. 

Problemai spręsti prireiks:
  • storesnio popieriaus, kartono;
  • lipdukų, lipnios juostelės ar klijų (pasirinktinai ką turite namuose);
  • žirklių.
Aš pati nebūčiau susiprotėjusi, bet mano draugė Daina (super kūrybinga, išradinga mama) rado paprastą sprendimą.

  1. Knygoms pagaminti  kartoninius kampus.

   2. Pataisyti pirktinius aplankalus, naudojant lipnią juostelę arba lipduką.


Šiuo atveju aš klijavau lipdukus, jog aplankalas neplyštu. Bet taip pat galima klijuoti ir lipnią juostelę. Taip bus užtvirtintas aplankalo lenkimas.

 3. Pagamintus, popierinius kampus uždėti ant knygų ar pratybų viršelio. Tuomet galima aplenkti sutvirtintu aplankalu. Atrodys maždaug taip :)


4. Sukryžiuoti pirštus ir tikėtis, jog taip reikės darbuotis, tik vieną kartą metuose :)

5. Norui esant, kampus vaikai gali ir apipavidalinti, apipiešti ar apklijuoti.


Tikiuosi pagelbės, šios idėjos ir patarimai.

Sėkmės.


0 komentarai (-ų):

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį