2012 m. gruodžio 3 d., pirmadienis
Trečia Advento diena.
Linkiu prisiminti kokią nors gyvenimo patirtį ir pasidalinti Jūsų įgauta išmintimi su kitais.
Linkiu gatvėje prasilenkti su žmonėmis, kurie net labai skubėdami Jums nusišypsos :)

Nors žadėjau linkėjimus rašyti kiekvieną dieną, gyvenimo ritmas vis mane paveda, ir koreguoja mano planus, bei  pažadus. Na bet aš mokausi ir pasistengsiu nenutolti per daug nuo savo sumanymų ir idėjų.

Na o taip, kaip Adventas turi keturias savaites, taip aš padirbau keturis Angelus :) Tikiuosi kur jie apsigyvens, jais žavėsis ir jie galės skleisti šventinę nuotaiką :)))



Manau daug kas pagalvojo, jog štai ši moteriškė, kuri gali iškarpyti tokius angelus auksarankė :) Na nevisai, nors tokia tikrai norėčiau būti. Man didžiausią darbą atlieka mašina iš Provo Craft kompanijos.

Dėl to visada laikausi nuomonės, jog kurti gali kiekvienas!








0 komentarai (-ų):

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį