2012 m. gruodžio 21 d., penktadienis
Esu žmogus kuris, vadovaujasi patarlėmis.
Juk visi pritarsime tam:
Jog "ką išmoksi ant pečių nenešiosi",  "atsarga gėdos nedaro", ar "alkanas - bėga greičiau" ir t.t.

Tik patarlė "daug žinosi - greit pasensi...", na kas čia dabar??? Aš šią patarlę perfražuočiau "daug žinosi - lengviau gyvensi" :)

Taigi noriu, jog visi žinotų daugiau ir lengviau galėtų gyventi. Tad dalinuosi su jumis  programėle - tinklapiu,, kuris visiems padės apipavidalinti ar pakoreguoti nuotraukas ir tai darant nereikia nieko nei instaliuoti, nei per daug ką nusimanyti apie IT technologijas :)))
 O juk dabar toks laikas kai fotografuojame, vaikus, draugus ar savo namus, tad neprošal savo nuotraukas ir pagrąžinti :)
http://pixlr.com/express/
Jei kas dar nežino kaip aš atrodau, tai štai ir aš pati :))) 


Šia programėle su manimi pasidalino puikus žmogus- Vaida Lelienė, išradinga mama, ir be galo graži, elegantiška moteris, kuri be kita ko, stabdo akimirkas ir jas aprašo, jog mes atsipeikėja savo bėgime, galėtumėm pasigrožėti ir dar daug ką naujo sužinoti apie supantį mus gyvenimą ir jo grožį.

0 komentarai (-ų):

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį