2014 m. rugpjūčio 3 d., sekmadienis
Ši vasara nepaprastai dosni šiluma :))) Gal kai kurie griebiatės už galvų, ką čia daryti per tokį karštį, bet man visai jis patinka. Nors pati neatostogauju, o dirbu iš peties pildydama užsakymus, darbas rūksta kaip iš pypkės.
Ir kad ir kokia darboholikė bebūčiau, vakarais atrandu laiko CALIMOCHO kokteiliui. Jis mano šių metų atradimas, bent jau per tokius karščius. Tai Ispaniškas gėrimas, kuris labai populiarus tenykščio jaunimo, yra pigus ir lengvai paruošiamas.

Man jo pirmąjį kartą teko paragauti ne Ispanijoje ir tikrai jau nebesenai studentei :P
Tai alternatyva Sangrijai, laaaabai lengvai ir skaniai geriamas.
Man Sangrija nelabai patinka, bet Calimochio GERAS DALYKAS, tokį vasarišką vakarą išgerti.



1 Calimochio kokteiliui reikės:

  • 0,5 taurės atšaldyto raudono vyno;
  • 0,5 taurės šaltos Coca Colos;
  • Šiek tiek citrusinių vaisių sulčių (šaukštas ar du);
  • Na ir aišku ko dar jums norisi, ar šiaip turite šaldytuve (ledukų, šaldytų uogų, citrinos ir t.t.).
Štai ir viskas, mėgaukitės į sveikatą :)

Jei nesate tikri ar tai tikrai taip paprasta ir skanu, radau šį vaizdo įrašą, pažiūrėkite, čia net du Calimochio kokteilio variantai.



P.S. primenu jog popierinių šiaudelių galite įsigyti www.facebook.com/IdejuPastoge

Būtinai išbandykite. Skanaus!!!

0 komentarai (-ų):

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį