2013 m. spalio 11 d., penktadienis
Taip kaip keletą metų teko gyventi Airijoje, man Halloweenas tikra šventė. Nesigilinu, ar vera, ar neverta švęsti... Geriau daugiau gerų idėjų, švenčių, progų ir daug, daug, daug gerų emocijų. Ir noriu pažymėti jog tos geros emocijos ne tik vaikams, juk linksma visiems, bent jau man, tai tikrai :P

Manau ir ne tik man, jei jau kelinti metai, mano draugai, ir blogo skaitytojai, semiasi daug gerų, ir jau mano pačios išbandytų idėjų. Kaip pasipuošti ir gerai pasilinksminti per šią, na gal nelabai lietuvišką, bet šaunią, baisią, saldžią, kraupią, spalvingą, šiurpą keliančią ir t.t. šventę.

Na, tai ilgai nefilosofavus, dalinuosi spausdinimo failu kurį radau Marthos Stewart tinklalapyje.

Parsisiųsti galite ir iš čia.



Aš aišku rankomis nekarpiau :). Tad jei kam reikia, tikrai galiu pagelbėti su tokių graužikų tuntu, aišku ne už AČIŪ.



Bet visiems kitiems siūlau pasidarbuoti žirklėmis, nepakenks :) Ir linksmai atšvęsti, jau ne už kalnų, Halloweeną.



0 komentarai (-ų):

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį