2012 m. spalio 24 d., trečiadienis
Šiandien vakare, buvo vėl rengiamas cheminis bandymas-eksperimentas. Mano vaikams, tai vienas iš įdomiausių dalykų, ką esu juos išmokiusi. O man šis bandymas patinka, nes efektas didelis, o netvarkos visiškai nedaug.
Aišku, kad ir kokie jie savarankiški, visada sakau jog turiu ir aš dalyvauti jų bandymuose :)))) (nes su maniškiais, niekada negali žinoti, kokį kartą gali ir namas pakilti į orą).

Bet šį kartą pūtėsi tik balionas :)


Taigi bandymui prireiks:

stiklinio butelio;
100-150 ml acto;
baliono;
ir sodos (reikės užpildyti pusę baliono).

Pripildome pusę baliono soda (mes naudojome piltuvėlį, jį įkišame į balioną ir per jį pripilame sodą). Tada į butelį pilame actą. Užmauname balioną ant butelio ir paverčiame jį taip, kad soda subyrėtų į butelyje esantį actą. Bulllll, Bullll, Bullll ir viskas taip suputoja, kad balionas akimirksniu prisipučia :))))))

Vaikams laaaaabai patinka, tai stebėti.


2 komentarai (-ų):

SENŲJŲ TRAKŲ KĘSTUČIO PAGRINDINĖ MOKYKLA rašė...

o vaikams paaiškinote, kodėl taip yra?

Helio balionai Lietuvoje rašė...

Kaip šauniai sugalvota. Ir vaikams kokia pramoga! Įsivaizduoju, kokie susidomėję buvo.

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį