2012 m. liepos 5 d., ketvirtadienis
Šiandien, turiu pasigaminusi kai ką labai originalaus ir šiuolaikiško. 


Tai lempos gaubtas. 
Tas su gėlėmis iškeliavo kaboti į mano mamos sodo namelį.

Šiam gaubtui pagaminti reikia maždaug 2 val., o kainavo 14 Lt. Nes buvo gaminami iš stalui dengti naudojamų takelių. O jei norite galima naudoti didelius pieno butelius (tik šio varianto aš nesu išbandžiusi, nes tokiuose buteliuose neperkame pieno), vienu žodžiu lempos gaubtui pageidautina naudoti polipropileno medžiagą.



Štai šią detalę atsispauzdinusi, aš pasidarau trafaretus ant takelio, taupant vietą šių detalių galima sutalpinti 8 ant vieno takelio, jų visam gaubtui pasigaminti reikės 30. Tad man prireikė 4 stalo takelių.
Detales išsikirpau gerai kerpančiomis žirklėmis. Ir visas detales sunėriau viena su kita.




Taip kaip rodoma šioje filmuotoje medžiagoje. Paprasta ir originalu. 


P.S. Vidinę lemputę patarčiau naudoti LEDinę, na dėl viso pikto, taip kaip gaminys nėra sertifikuotas :) Tačiau aš pasikabinusi esu naudojant taupančią elektrą paprastą lemputę ir nieko. 


0 komentarai (-ų):

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį