2013 m. gegužės 16 d., ketvirtadienis
Šiomis, jau panašiomis į vasarą dienomis, daugelis, maisto ruošimo tinklalapiai, marga nuo ridikėlių, salotų, krapų ir t.t. siūlomų gaminti patiekalų. Tačiau mėsytė taip pat ne prošalį :)

Taigi aš siūlau, mano mamos, man parodytu kotletukų receptą.

Kepiau jau keletą kartų, gaunasi puikiai, o jei mano Edvinas juos valgo...., tai rodo jog jie idealūs :)



Reikės:
  • 200 g. varškės;
  • 400 g. maltos paukštienos filė (naudoju kalakutieną, nes vaikai labiau ją mėgsta);
  • 1 svogūnas;
  • 5 šaukštai džiuvėsėlių;
  • druskos, pipirų;
  • 2 kiaušinių.
Varškę sumaišykite su faršu, įmuškite kiaušinius ir įberkite džiuvėsėlių, suberkite smulkiai supjaustytą svogūną, gerai permaišykite. Įberkite druskos ir pipirų, palikite bent 10 min. pastovėti kambario temperatūroje, po to, suformavę norimo dydžio maltinukus, kepkite juos įkaitintame alyvuogių aliejuje.

Kas įdomiausiai, varškės nei kiek nesijaučia, o patys kotletukai minkšti ir labai skanūs.

Puikiai tinkantys vasarai. Skanaus :)

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Mmmm....einu isbandysiu. Prasome daugiau receptuku deti :))))
Siandien Jus tik atradau-labai dziaugiuosi. Vis uzleksiu pasidairyti. Aciu, kad esat ir laukiam daugiau receptu ;)

Idėjų pastogė rašė...

Malonu tai girdėti :)stengsimės gaminti daugiau...

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį