2012 m. lapkričio 14 d., trečiadienis
Šiandien darbavausi namuose iš peties. Visus pakampius apėjau, ir kur ne visada dulkių siurblys lenda, su šluoste pasidarbavau :)

Na ne visai generališkai :) bet nuveikiau daug.

Ta proga pasidalinsiu atradimu.

Gartraukio grotelių plovimas, nebuvo vienas iš mano mėgiamiausių dalykų, aš jas plaunu, max. 2 kartus per metus, nes darbas, vien šveitimas, ir chemijos uostymas, nėra pats maloniausias, o rezultatais, dar ir ne visada patenkinamas. Tad šiandien groteles tiesiog panardinau į verdantį vandenį, ir tikrai rezultatas puikus. Visi prilipę riebalai prie grotelių kaip mat išsilydė ir pradėjo plaukioti puode.
Tada dėl šventos ramybės groteles dar su indų plovikliu perploviau. Rezultatas, įvertinus pastangas, puikus. Na gal kiek dulkių jame ir užsiliko, bet taip kaip nebuvo sunku viską išplauti, tai šį darbą atliekant dažniau, viskas ims net spindėti :)

2 komentarai (-ų):

Magnolija rašė...

Pasirodo čia pas visus gartraukiai turi savybę apsitraukti. Aš jo groteles plaunu su langų valikliu. Ištirpina visas dulkes.

Vyšnia rašė...

Šaunuolė, įsivaizduoju kaip gerai jauties! Man taip praeitą savaitgalį buvo, skelbiau kovą dulkėm- siurbiau stiklą, prasiėjau už visų spintų ir sofų, nuo spintelių viršaus užsiropščiau nušluostyt. Ateinantį savaitgalį galvoju kiek lengviau padirbėt- langus išsivalyt dar prieš žiemą, kol ne per šalta:)

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį