2012 m. lapkričio 25 d., sekmadienis
Bulves nulupti per 10 sekundžių...... Negalėjau tuo patikėti iki šiandien vakaro, kol neišbandžiau pati. 
Ir kodėl aš to nežinojau anksčiau!!!

Jei kas nesuprato paaiškinsiu.
Jog bulvių lupenos dar geriau nusiluptų pirmiausiai rekomenduojama dar žalias bulves šiek tiek įpjauti pusiau ir dėti virti (šį patarimą mačiau kitoje filmuotoje medžiagoje, bet šioje to nedaroma).
Išvirtą bulvę kelioms sekundėms dėti į ledini vandenį (man pasiteisino ir šaltas vanduo iš čiaupo).
Atkreipkite dėmesį, jog iškarto, nededamos visos bulvės į šaltą vandenį. Per daug atšalusios bulves jau lupasi sunkiau.
Išimate bulvę ir traukiate nuo vidurio į šonus jos lupeną.
:)))))))))))))) Bulvės akutės, taip pat labai lengvai išsilupa. Vienu Žodžiu. Nuo šiol tik taip lupsiu bulves :)

Šiandien lupau ir neįpjautas bulves, ir tikrai luposi daug greičiau nei galėjau svajoti.
Tai perversmas mano virtuvėje :))) 


Bulvių, bulvių ir dar kartelį bulvių!!! Nuo šiol aš jas lupsiu daug, daug greičiau ir tai darysiu, su dideliu malonumu :))))

0 komentarai (-ų):

About Me

Idėjų pastogė
Tikrai gerą idėją galima pažinti iš to, kad ji jau iš anksto atrodo neįgyvendinama. (A.Einstein)
Rodyti visą mano profilį